onlymaja

Alla inlägg under januari 2011

Av Maja - 30 januari 2011 17:36

Det gick jätte bra igår att flytta och jag tror dom trivs jätte bra !

Jag red med Emma i stora ridhuset också . Hon tryckte sig innåt lite i början med i slutet blev hon finare och slappnade av! Jag och emma fixade lite och packade höpåsar och mockade och gosade med dom    Åkte med dom hem sen vid 5 ungefär. Idag åkte jag också till stallet men jag red inte utan jag var med Julia och kollade på Km i dressyr. Åkte hem vid halv fyra och satte dirket på Datorn.

Nu kollar jag på världscupen i hoppning på svt1. Imorgon är det skola och sen ska jag till stallet och rida Cubis med Emma    Bloggar mer imorgon !

/M



Av Maja - 28 januari 2011 21:17

  bik bok 299 :-


  bik bok 299:-


  bik bok 99:-


Ska nog beställa hem dom här varorna någon dag  ! :D


Av Maja - 28 januari 2011 20:24

Hade tänkt börja blogga lite mer nu för det känns så tråkigt annars !

Men ni kan väll säga vad ni vill att jag göra här på bloggen !

Det kommer nog inte bli 3 inlägg per dag men jag försöker blogga så mycket som möjligt. Äntligen är det fredag! Imorgon ska vi flytta till Brs   

det kommer bli super roligt . Bloggar nog efter stallet. Hade tänkt att göra en ny design och byta färgtema till svart tror jag !Nu sitter jag och äter chips och tittar lite på let's dance !


 



Av Maja - 13 januari 2011 20:26

Orkar inte blogga för tillfälligt !   

Av Maja - 11 januari 2011 16:26

Förlåt för att inte jag har bloggat på hundra år känns det som . Det var i Lördags men endå. Jag har varken haft tid eller ork men jag bloggar när jag hinner och orkar. Kolla gärna in våran ponnycups blogg ! http://ponnycup.blogg.se/

Ikväll är det ridning ska ha Spirit på hoppspecialen och på vanliga lektionen vet jag inte vem jag vill ha ?! Men jag bloggar inge mer ikväll utan jag kanske bloggar imorgon ! Vi får se . Imorgon är det hoppning med Cuba     


 

Kanske vill ha Nova ??   

Av Maja - 8 januari 2011 17:41

Yeeeess !

Jag klarade gröntkort provet med bara 2 fel !

Är super duper glad att jag inte behövde göra om det   


Efter stallet åkte jag hem och duschade och sen drog vi till

farfar och farmor och lite där . Vi kom hem från dom för ungefär

20 minuter. Snart ska vi gå till Alexandras familj och äta där x)

Det blir nog ingen bloggning mer ikväll , imorgon istället !

Juste ! gå in på ponnycup.blogg.se .

Där uppdaterar vi när vi har haft matcher och andra grejer !


Kramar Maja   


Av Maja - 8 januari 2011 00:06


jag och spirit i ponnycupen hemma mot gladö 6/1-11   

Av Maja - 7 januari 2011 14:22

Idag vaknade jag vid elva ungefär och då fixade jag och Adam lunch till oss. Eter det spelade vi lite Buzz och sen kom hans kompis hit. Då satte jag mig vid datorn och där har jag suttit hela tiden. Men nu ska jag plugga inför grönt kort provet imorgon  !


Igår:


Var det ponnycupsmatch mot gladö och det blev oavgjort!

Spirit var alltid duktig som han alltid är    Madde på Grynet fick

silver-medalj ! Efter det åkte jag hem och tog det lugnt och åt middag!


Bloggar kanske mer ikväll om jag orkar.

Kanske blir det en till såndär outfit !   


Kramar Maja !   


(Bild lånad från google)


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards