onlymaja

Alla inlägg under december 2010

Av Maja - 26 december 2010 23:20

Nu hade jag tänkt att ha en frågestund här

på bloggen . Jag kommer svara på alla frågor så gott jag kan ,

ni får tills på söndag att fråga frågor !



Idag var jag på kursen. Det gick nog bra   

Imorgon är det ju maskeradhoppning på cuba !

Haha , ska hoppa 50 cm .

Det är jääättteee lågt , men aja bra träning !

Bloggar mer imorgon efter jag kommit hem från stallet !


Kramar Maja   



Av Maja - 26 december 2010 10:19

Hejsan !
Nu åker jag till kungens kurva för att handla en present till emma .

Sen åker jag till brs för att gå på grönt kort kurs.

Bloggar kanske ikväll , vad tycker ni om min design ???


Kramar Maja !



Av Maja - 25 december 2010 23:56

Slängde in en slavrig design nyss

för jag var så trött  på den andra !

Men jag blev inte så jätte nöjd men den får

väll duga nån vecka till så får jag fixa mer sen.

Jag undrar hur man fixar färg på den där gröna saken

som är bakrund för presentation och fråga mig och kalendern och

det . Om ni vet kan ni gärna skriva en kommentar !


Imorgon ska jag till stallet och gå på grönt kort

kursen och sen ska vi bort på eftermiddagen   

Slänger nog in något inlägg innan jag går och lägger

mig imorgon. Men nu är jag trött så nu ska jag sova !


God natt så hörs vi imorgon !


 


Av Maja - 25 december 2010 19:16

Hejsan !


Jag hade det bra hos Cuba.

Vi var ute i snön , men inte så länge för det

var jätte kallt för det blåste och så .

Just nu tjockar jag i mig julskum och dricker julmust!

Juuste , jag fick två t-shirtar från emma , en vit och en svart.

Tack så mycket emma !    Om 30 min börjar fångarna på fortet!

Jag bloggar nog mer imorgon om jag hinner !!


Kramar Maja   

Av Maja - 24 december 2010 21:19

Imorgon ska jag åka ut till cuba och jag

tror att jag och emma rider ut i hagen och rejsar   

Bloggar mer när jag har kommit hem från stallet !


Kramar Maja      

  Suddig bild ,men ajaaa

 

Av Maja - 24 december 2010 20:23

Här kommer lite bilder på mina julklappar,

dock inga bra bilder men orkade inte ta på varje sak x)


 

Linne,vantar :)

 

Morgonrock ,svart kofta, där bakom vit kofta och mitt linne brevid:)

 

Och allt de andra småsakerna ;)


det var allt tror jag , ha en bra julafton  !   

Av Maja - 24 december 2010 14:45

 

Kort kofta kappahl, skärp hm,röd tunika (kmr nt ihåg) leggings (vet ej)

Sen har jg lösnaglar från åhlens !   

Av Maja - 24 december 2010 11:48

God jul önskar Maja   


Idag vaknade jag vid nio ungefär.

Då öppnade jag mitt strump-paket.

Det var en nyckelring som var en kamera, haha den var

jätte rolig !  Man kunde trycka på en knapp så blixtrade

det till. Sen åt jag gröt och nu sitter jag här .

Jag kan lägga upp en outfits bild senare om jag hinner !


Jag önskar er en fortsatt bra julafton !


  

Copyright




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards